今日係星期五.琴晚1點半先訓.今朝12點半先起身!!~`之後去左飲茶.今日飲茶聽左首歌令我諗番好多以前既野.之後去左荔枝角.去左爸爸個朋友既公司.我爸爸要去攞野.之後3點幾盲去旺角朗豪坊!!~`同阿哥去睇帽呀!!~`去到佢睇到佢鍾意既帽呀!!~`但係得番最後一頂!!~`好多人都戴過既.所以要去第二到買.之後我地去左食大家樂!!~`食到好飽呀!!~`之後去左睇衫.我睇到一件好靚嫁!!~`但係無大碼呀!!~`算吧!~~`之後搭203E番黎!!~`搭果陣見到我既小學同學呀!!~`番到黎都5點8啦!!~`沖涼.玩WII呀!!~`一陣同紙皮傾計呀!!~`好開心呀!!~`>.<~~~`
不如就現在吧 讓我們都停下
但是在休息後 我們還不知道繼續走的理由
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|