今日係星期日.琴晚1點先訓呀!!~`今朝9點10起身!!~`之後番左教會擘餅呀!!~`擘餅之後去左食小小野.之後又聚會啦!!~`今日有一個哥哥領詩呀!!~`佢領得既好呀!!~`今日聚會講墜落篇!!~`講得既好呀!!~`之後今日叫左D野大家一齊食呀!!~`有pizza呀!!~`好好食呀!!~`^^之後開生日會啦!!~`首先玩遊戲先!!~`我地玩得好開心呀!!~`玩到貼哂d貼紙係面到呀!!~`好好笑呀!!~`之後食蛋糕啦!!~`之後去左清潔!!~`清潔完去左打波囉!!~`今日有d曬呀!!``但係都打得既好呀!!~`我地番到屋企都7點半啦!!~`沖涼.想用電腦既時候我表姐用緊呀!!~`同唔到紙皮傾計呀!!~`有d唔開心呀!!~我地聽日傾吧!!~`但係真係多謝主祝福左今日!!~`令我地玩得好開心呀!!~`>.<~~~`

雨都停了天都亮了 我們還不懂
這愛情路究竟帶我們到甚麼地方
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|