今日係星期四.琴晚1點先訓.今朝8點起身!!~`之後番左何小教波呀!!``教得都既辛苦呀!!~`之後係何小打左陣波.番屋企沖涼呀!!~`又玩wii呀!!~`好好笑呀!!~`之後番教會.食野.食15蚊飯盒!!~`食完我同阿哥都唔係既飽!!~`所以食左個公仔麵!!~`之後玩左一陣.就開始小組啦!!~`今日小組講番我地睇羅馬書有咩唔明!!~`之後玩左一陣.就去左打波啦!!~`今日打波既ok啦!!~`打到6點23就番屋企啦!!~`番到黎6點10.沖涼!!~`一陣同紙皮傾計呀!!~`>.<!!!~~`
已經好遠了 腿也有一點累了
我們都不知道路多遠 走到何時才歇一歇
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|