今日係星期六.琴晚1點先訓呀!!~`紙皮唔好意思呀!!~`12點訓唔到呀!!~`但係我會盡量會早d訓嫁啦!!~`今朝8點起身!!~`之後番左小學教波呀!!~`今日好曬呀!!~`但係教得唔辛苦呀!!~`今日好準呀!!~`係罰球線穿左超多球呀!!~`打到12點1到.就番屋企沖涼呀!!~`之後番左教會.放得d野.去食飯呀!!~`食炸豬排麵.但係唔係公仔麵呀!!~`紙皮放心吧!!~`好好食呀!!~`之後番去教會.玩左一陣.親近主啦!!~~`今日有一個哥哥講比我地聽咩叫受浸.佢講得既好呀!!~`之後聚會開始啦!!~`今日有一個姐姐講左好多野呀!!~`之後去左何小玩呀!~~`之後去左打波呀!!~`今日都打得唔錯呀!!~`打到我見到果天超黑.所以問下人幾多點.點知已經7點5啦!!~`我立刻走啦!!~`番到屋企已經7點8啦!!~`沖涼.之後立刻開msn啦!!~`同紙皮傾得唔夠5分鐘.佢就off啦!!~`今日都過得既開心呀!!~`>.<~~``
雨都停了天都亮了 我們還不懂
這愛情路究竟帶我們到甚麼地方
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|