今日係星期日.琴晚去完CAMP真係超攰呀!!~`今朝10點2先起身呀!!~`好攰呀!!~`番左教會擘餅!!~`今日都經歷到主呀!!~~哈哈之後再JOIN第二個聚會!!~`今日講新造的人呀!!~`講得好好呀!!~`之後我地去左飲茶呀!!~~食左好多野呀!!~`好飽呀!!~~`之後我地係教會玩左一陣.我地3點9就出發去打波啦!!~~今日去九龍城打室內場呀!!~~`好開心呀!!~~`有得打室內場!!~~`同第二個家族既哥哥打呀!!~`佢地全部都大過我地嫁!!~~`一開始.我就入波啦!!~~`哈哈!!~~真係感謝主呀!!~~`之後打到第三節既最後二十秒.我又入波啦!!~`仲穿針呀!!~`哈哈!!~~`好開心呀!!!~`最後我地34比32嬴左佢地!!~`哈哈!!~~之後我地去左九龍城廣場行左一陣!!~~6點50就走啦!!~~7點2番到屋企!!~`沖涼!!~`之後就同紙皮傾計呀!!~`同佢洗CM呀!!~`哈哈!!~~都係第一次咋!!~~`今晚應該會好早訓呀!!~~因為真係好攰呀!!~~`哈哈!!~`感謝主祝福左今日呀!!~`今日真係好開心呀!!~`>.<~~`

男人不該讓女人流淚 至少我盡力而為
相信我
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|