今日係星期三.琴晚都既險呀!!~`1點4就訓啦.今朝9點4起身.之後我.阿哥.老豆三個去大埔呀!!~`首先我地搭小巴去地鐵站.之後搭地鐵到九龍塘轉火車到大埔墟!!~`我地去左飲早茶呀!!~`我地同我阿嘛去飲茶呀!!~`我阿嘛叫左好多野食比我地呀!!~`又米粉.又飯.又粥!!~`我食左超多野呀!!~`好飽呀!!~`之後搭左巴士到我阿嘛屋企.我都係第一次都咋!!~`見到我同我阿哥細細個果陣既相呀!!~`係果到坐左一陣.就走啦!!~`之後就係大埔行左一陣.但係我地三個都唔識路.係到係咁問人.見到個商場.係果到行左一陣.就搭巴士走啦!!~`番到去黃大仙.我地三個又去左陶大.諗住買扭計骰!!~`揾到間店之後.但係佢冇開.星期三休息喎~~`哈哈!!~`之後就搭地鐵番黃大仙.買大家樂番屋企食.又租左隻我們這一家電影!!~`一到食.一到睇!!~`睇完就沖涼!!~睇柯南!!~`今日又熱又攰呀!!~`對大埔既認識加深左!!~`感謝主祝福左今日呀!!~`>.<~~~`

你哭著對我說 童話裡都是騙人的 我不可能是你的王子
也許你不會懂 從你說愛我以後 我的天空星星都亮了
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|