今日係星期二.琴晚既險呀!!~`哈哈!!~`琴晚1點半訓啦!!~`今朝11點起身!!~`用左一陣電腦.之後睇左一陣多啦a夢!!``去左飲茶.又見到成班小學老師呀!!```今日比佢地見到我地呀!!~`同佢地傾左一陣!!~`哈哈!~~`之後番左屋企.玩左一陣nds.之後就睇柯南vcd!!~`睇到5點.就去左沖涼啦!!~`之後就食野.6點就睇柯南啦!!~`仲有6日就要番學啦!!~`唉~`尼個暑假好似冇咩做過咁!!~`一陣有得同紙皮傾計唷!!~`哈哈!!~`感謝主祝福左今日呀!!~`

忘了有多久 再沒聽到你 對我說你最愛的故事
我想了很久 我開始慌了 是不是我又做錯了甚麼 ★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|