今日係星期一.琴晚都既險呀!!``哈哈!!~`琴晚1點半就訓啦!!``今朝成12點2先起身!!``之後我同我阿哥去左卜場.卜左好耐呀!!~`之後就去左飲茶啦!!~``又撞到成班小學既老師!!~`比佢地見到我呀!!``哈哈!!~`番左屋企.睇番琴日既usa對西班牙!!~`好好睇呀!!~`usa嬴左!!~`我都好開心呀!!~`睇完就好無聊啦!!~`又冇得玩電腦.電視又冇野睇!!~`等到5點3就睇多啦a夢!!~`沖涼.之後睇柯南呀!!``哈哈!!~`一陣又有得同紙皮傾計呀!!~`哈哈!!!~`感謝主祝福左今日呀!!~`>.<~~``

如有天櫻花再開 期望可跟你示愛
當天園林 今天已換上 滿地青苔
如有天置地門外 乘電車跨過大海
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|