今日係星期四.琴晚12點訓.今朝6點11起身.之後食早餐.番學.今日英文堂係ORAL.我地每一個人都要問老師一個問題.有三個冇問.所以聽日要用英文自我介紹.今日有體育堂.都冇咩特別呀!!~`係最後既第三堂.我無啦啦個頭痛.好似無哂力咁.放學.搭巴士番去.飲茶.之後阿媽同我去睇醫生.我地搭的士去睇醫生.一上車就有一個交通警係我地前面.個的士司機係咁講唔好意思!!~`去到睇醫生.醫生話我喉嚨痛.發燒!!~`之後去左日本城買水食藥.我就係日本城果到食藥呀!!~`哈哈!!~`之後去左買新書.因為我英文書未買!!~`之後搭地鐵番屋企.休息左一陣.沖涼.睇柯南呀!!~`一陣同紙皮傾計計喔!!~~`感謝主祝福左今日呀!!~`>.<~~`

十字街道做背景
寒風的道具
氣紛冷得就像要下雨
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|