今日係星期六.琴晚12點8訓啦!!~`之後4點起身食藥.8點又起身食藥.12點起身又食藥!!~`都訓唔到好耐.食左咁耐.個喉嚨都仲係超痛呀!!~`之後去左飲茶.我只係食左粥.少少馬拉糕同一個舊排骨!!~`之後落左去教會玩左一陣.2點番左屋企.番到屋企訓左一陣.我阿媽同我探熱.我103度.3點半就出左去睇醫生.係果到等左一陣.醫生話我流感喎~`就同我打左支針!!~`比左D藥我食!!~`5點4番到屋企.食左D野.沖涼.就係到睇電視!!~``尼三日都睇醫生.好辛苦呀!!~`今日好番D啦!!~`感謝主祝福左我呀!!~`聽日又唔番得教會啦!!~`>.<~~`

收藏在眼眸 常徘徊左右 愛猜到沒有
愉快玩笑後 能全然退後 你開心就夠
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|