今日係星期一1.琴晚12點3訓.但係訓唔著.整到成1點10先訓得到!!~`今朝7點1起身.番學.今日我一番到學校.中文堂收暑期功課既時候.我唔見左一樣喎~~`我以為係屋企到.冇攞番學校.第一日就冇帶功課.點知我阿哥係我本暑期作業到揾番果張工作紙.哈哈!!~`今日係第一日出街食飯呀!!~`12點3一打鐘.阿SIR一講GOOD BYE!!~`我地就立刻跑出去學校.去到食野果到啦!!~`哈哈!!~`食完野之後仲有大把時間.冇野做呀!!~`去左圖書館.之後就番學校睇人地打波!!~~`今日3點半放學呀!!~`但係成4點先番到補習社.因為冇車呀!!~~`我地係補習社做左一份好難做既英文.做到我地死死下!!!~``又要查字典喎~~`眼都痛埋!!~`成6點8先走得.之後幫我阿爸攞番部電視番東頭村!!~~`番到屋企都成7點啦!!~`我去左沖涼.我阿哥安電視!!~``哈哈!!~`一陣同紙皮皮傾計唷!!~`感謝主祝福左今日呀!!~``>.<~```

這種戀愛太罕有 不須真正擁有
成全 衷心祝福然後 就放手
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|