今日係星期一.琴日入唔到QOOZA呀!!~`慘~`琴晚12點訓.今朝7點3先起身.番學.今日有L.S.2堂!!~`今日開始用英文教一個單元.好唔慣呀!!~`仲好難明呀!!~`愈聽愈攰呀!!~``之後仲又兩堂美文喎~``今日有4堂係用英文教呀!!~~`哈哈!!~`真係O左!!~``今日最後果兩堂唔洗上.我地聽講座.放左學之後番補習.今日背中史呀!!~`6點半放呀!!~``番到屋企沖涼!!~`今晚叫PIZZA食呀!!~`因為今晚唔煮飯食唷!!~`好開心唷!!~`一陣同紙皮皮傾計唷!!~``感謝主祝福左今日唷!!~~>.<~~~`

我應該在妳身邊 卻不敢對妳說 能不能說
我是不是太多餘 聽他給妳的話 有沒有痛
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|