今日係星期三.琴晚11點10訓.今朝7點1起身!!~`番學.今日上堂啦!!~`教我既老師得一個係f.1既時候教過我.之後全部我都唔識既!!~`哈哈!!~`第一日上堂就有功課啦!!~`哈哈!!~`係學校做哂啦!!~``今日英文堂真係有d唔慣呀!!~`佢真係一個中文都唔講.但係我會努力嫁啦!!~``加油唷!!~`1點4就放學.之後去左補習社食飯先!!~``今日又有一個新既miss黎左!!~`我地中學部尼兩日多左幾個老師唷!!~`補到4點半.番左屋企.玩左陣wii.沖涼!!~`之後一路食包包.一路睇柯南.一陣同紙皮皮傾計唷!!~``感謝主祝福左今日呀!!~``>.<~~``

感謝妳給我一場 美好的夢
既然是夢如何追究
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|