今日係星期一.今日係第一日番學呀!!~~`琴晚11點半訓.今朝6點半起身.之後去左親近主.7點10番到去.話咁快就F.2啦!!~`好唔想讀F.2呀!!~`好似好難咁!!~`早會之後.我地F.1~F.3去左禮堂祈禱會.之後番左上班房!!~`有D唔係好慣呀!!~`首先就係選班長.我地今年上學期有三個班長.下學期又有三個.我同我阿哥係其中兩個!!~`又做班長!!~`哈哈!~~`之後派好多通告!!~`之後小息!!~`之後又派通后.然後選D科長呀等等果D.就放學啦!!~`11點放!!~`之後去左卜場!!~`搭地鐵番屋企.12點番到.用左一陣電腦.就去左食野啦!!~`之後番到屋企玩左陣WII.然後睇金田一.3點10就出門啦!!~`去左補習呀!!~~`第一日番學就要補習!!~``4點補到6點半.6點7先番到屋企!!~``一路睇多啦A夢.一路食野.沖涼唷!!~`同紙皮傾計計呀!!~`>.<~~`感謝主祝福左今日呀!!~>.<~~`

(細孖係廁所時被偷拍!!∼‵>。<∼)
誰比你重要 成功了敗了也完全無重要
誰比你重要 狂風與暴雨都因你燃燒
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|