今日係星期六.琴晚12點半訓.今朝8點起身.之後番左小學教波.今日好曬呀!!~`12點半就番屋企.沖涼.之後去左同弟兄食飯.之後番左教會.今日去野外定向呀!!~`我地去九龍寨城公園玩呀!!~`我地4個人一組!~~`我地得一個鐘時間呀!!~`我個組係380分攞280分呀!!~`我地果組攞第二!!~`好開心呀!!~`戍1後係教會休息左一陣.就去左打波啦!!``今日好準呀!!~`勁左好多呀!!~`好開心呀!!~`今晚同弟兄姊妹一齊食晚飯呀!!~`好開心呀!!~`食到9點半就走啦!!~`有3個弟兄送我番屋企呀!!~`好開心呀!!~`感謝主祝福左今日呀!!~`>.<~`

好風光 似幻似虛 誰明人生樂趣
我會說 為情為愛 仍然是對
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|