今日係星期四.琴晚真係.哈哈!!~`琴晚1點10先訓!!~`今朝10點3就起身啦!!!~`之後用左一陣電腦.同紙皮洗cm唷!!~`之後去左飲茶!!~`又見到小學老師啦!!~`但係今日得一個!!~`同佢傾左一陣.1點8飲完.番教會.陪左d弟兄去m記食野!!~`之後番上去.3點鐘開始聚會.今日我帶詩歌唷!!~`4點7完左.玩左陣tabletennis.之後就同左一個姐姐係到唱詩歌.佢彈結他.我唱!~~`5點10就番屋企.6點番到.剛剛睇到柯南!!~`一路食阿媽整既蛋冶一路睇.之後沖涼!!~`一陣同紙皮皮傾計唷!!~`感謝主祝福左今日呀!!~`

我願變成童話裡 你愛的那個天使 張開雙手變成翅膀守護你
你要相信 相信我們會像童話故事裡 幸福和快樂是結局
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|