今日係星期六.琴晚傾電話呀!!~`哈哈!!``傾左好多野呀!!``好開心呀!!~`傾到12點8就訓啦!!~`今朝12點2先起身!!~`之後去左飲茶呀!!``飲到2點.之後就陪D弟兄去食野呀!!~`食完就番左教會.睇下D波衫.之後同一個哥哥係到相交.講番去完CAMP睇完果篇聖經心刻邊到!!~`我聽完果個哥哥講之後.我個心靈好充滿.果一刻好舒服呀!!~`之後我地就開始聚會啦!!~`聚會之後我地去左食雪糕呀!!~`之後你教會玩左一陣集體遊戲.就去左打波啦!!~`今日因為我冇諗住打嫁.所以冇帶衫去換呀!!~`就咁打!!~`我地同一D唔識既人打呀!!~`嬴左佢地呀!!~`哈哈!!~`今日都唔知叫唔叫準啦!!~`打到7點2就走啦!!~`番到屋企都7點半啦!!~`沖涼.之後諗住傾同紙皮MSN嫁!!~`點知表姐用緊電腦喎!!~`算吧!!~`傾電話吧!!~`8點就傾完啦!!~`今日都係好攰呀!!~`唔知點解尼排都好攰呀!!``主呀!!``感謝主祝福左今日啦!!~`>.<~~`

未有過的愛情 但有種溫馨
歸家那單車小徑 沿路細聽你的歌聲
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|