今日係星期二.琴晚11點半就訓左啦!!~~`今朝7點起身.之後番學啦!!~`今日番到學校.首先聽講座.訓導講座!!~`9點幾番上課室!!~`之後收回條.收左好多回條.之後我班主任同我地講英文堂點上!!~`聽到驚死我地!!~`我地11點放!!~`之後11點8番左屋企!!~`玩左一陣wii!!~`飲茶!!~`飲到1點8.就去左補習!!~`補左數學.英文.4點半就放啦!!~`之後去左黃大仙地鐵站!!~`同fd攞少少野!!~`之後就番左屋企.沖涼.6點就睇柯南.之後做番d英文暑假作業!!~`一陣同紙皮皮傾計唷!!~`感謝主祝福左今日!~``>.<!~~`

一追再追 只想追趕生命裡一分一秒
原來多麼可笑 你是真正目標
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|