今日係星期日.琴晚好攰呀!~12點訓左啦!!~今朝10點起身.然後番左教會.擘餅!!~感受到主既愛好深呀!!~之後又join第二個聚會.講我地教會生活.我地基督徒係教會點生活!!~之後我地食m記!!~好耐冇食啦!!~之後係教會玩左好耐!!~4點3就去左打波啦!!~今日打波好好呀!!~好準呀!!~打到7點2.就番左屋企啦!!~7點5番到屋企.沖涼.之後冇得上msn呀!!~食飯.睇電視!!~食生果!!~~聽日就番學啦!!~暑假就放完啦!!~係尼個暑假感受到主既愛好深!!~好開心主祝福左尼個暑假!!~多謝主呀!!我真係唔想番學呀!!~>.<~

漫遊天地 因偶然結識你
現實允許一起走幾千百里 親疏也有限期
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|