今日係星期四.琴晚12點訓.今朝7點4先起身!!~番學!!~`今日上美術堂既時候!!~`老師一行去我地後面講野.我地兩張檯既同學開戰.用報紙整成一個波黎開戰.我就係到睇!!~``超好笑呀!!~`老師一行番黎就唔玩!!~``但係我地仲係到笑緊!!~`之後有一個同學係到笑!!~`老師問佢笑咩!!~`佢就係到講哂d野比老師知!!~`之後玩果3個比老師罵!!~`之後都冇事啦!!~`食飯.之後番學校打tabletennis.哈哈!!~`打到出哂汗呀~~`放左學放左係班房做壁報!!~`之後搭巴士番教會.今日心靈好舒服呀!!~`好享受到主呀!!~`小組之後打左一陣TABLETENNIS!!~`好好玩呀!!~`7點番到屋企!!~`沖涼!!~`今日同唔到紙皮皮傾計唷!!~~`感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~!`

我未忘在小店 與你吃炸醬麵 這生日太經典
憑珠耳繩使芳心甜 自此開始發展
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|