今日係星期一.琴晚11點半訓.今朝7點3起身!!~`番學啦!!~`今日超攰呀!!~`今日番學派番L.S2默書.100分唷!!~`今日中文堂作文呀!!~`都OK難作!!~`今日最後果兩堂唔洗上呀!!~`我地中一至中三落禮堂聽講座呀!!~`題目係知識產權!!~~`愈聽愈眼訓呀!!~`3點7先放人.番補習.溫I.S唷!!~`之後番左屋企.沖涼.睇電視.感謝主祝福左今日唷!!!~~>.<~~~``

這一天我想跟著你 跟你說你最愛的笑話 我想以後都能在一起
每天想著你已變成習慣 一直幻想你在我身邊
牽著你的手 我和你 甜蜜的走
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|