今日係星期三.今日唔洗番學呀!!~`好開心呀!!~`我今朝8點起身.去bbq唷!!~`8點半同d弟兄姊妹去買野食.之後搭車上慈雲山.同第二批弟兄姊妹會合.之後我地一齊行上山呀!!~`行到死下死下呀!!~`好攰呀!!~`行左好耐先到呀!!~`成個身到濕哂!!~`我地等左一陣.全部人都黎哂.我地首先親近主.今日睇聖經好好呀!!~`好舒服呀!!~`係大自然到親近主真係好好嫁!!~`之後我地bbq啦!!~`食左都ok多野啦!!~`好開心呀!!~`食到3點幾到!!~`就走啦!!~`我地去左打波呀!!~`同一d街場既人打!!~`佢地都ok勁呀!!~`同出面d人打會好d嫁!!~`有得進步!!~`但係我今日都唔算太好!!~`但係都感謝主呀!!~`打到6點4到.就番屋企啦!!~`番到屋企都6點11.沖涼.等表姐用完電腦先有得用呀!!~``感謝主祝福左今日呀!!~`今日玩得好開心呀!!~`>.<~~`

被出賣的愛 單程回不來
沒能耐再把心剖開 活著但我不存在
我明白落單了的愛 不存在
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|