今日係星期四.今日係水運會呀!!~`琴晚都訓得既好唷!!~`今朝6點8起身.之後7點2係我樓下等埋一個fd一齊搭小巴去黃大仙地鐵站..之後係果到等多三個fd.再去7仔等多一個fd.7個人一齊去游泳池.我地去摩士游泳池唷!!~`8點3先問始.又要唱校歌唷!!~`我冇參加唷!!~`係看台到超熱.又悶喎~``成1點先放人呀!!~`哈哈.不過都好過番學既!!~`之後去左食m記!!~`之後番屋企囉!!~~`係屋企休息左一陣.就番教會啦!!~`今日既小組時間短左好多.好難親近到主!!~`下次保番!!~`之後燧教會玩左一陣.就走啦!!~`7點5先番到屋企.沖涼.之後on msn!!~`你唔好再唔開心啦!!~`開心番吧!!~`好冇?><感謝主祝福左今日唷!!!~`>.<~~~`

這一天我想跟著你 跟你說你最愛的笑話 我想以後都能在一起
每天想著你已變成習慣 一直幻想你在我身邊
牽著你的手 我和你 甜蜜的走
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|