今日係星期三.今朝7點3起左身.阿媽話唔洗番學呀!!~`卡卡.聽到之後超開心呀!!~``之後繼續訓.訓到11點起身!!~`都訓得既好既!!~`用左陣電腦!!~`之後就去左飲茶!!~`飲完之後落左去補習社睇下洗唔洗補習.點知今日唔洗補.星期五先補!!~`卡卡!!~`之後番左屋企.好悶呀!!~`睇電視.都唔知有咩好睇!!~`唉 ~ 係屋企真係好悶.成個下午都冇野做!!~`部電腦又比阿哥用!!~`之後食公仔麵!!`沖涼!!~`聽日就水運會啦!!~`哈哈!!~`又唔洗番學囉!!~`感謝主祝福左今日唷!!!~`>.<~~~`

這樣簡單你走過來 而我終於明白了 自己為何要存在
慢慢的我已經離不開 因為我已愛上你了 沒有任何原因的
如果我說愛你 能不能永遠相信
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|