今日係星期六.琴晚出街食飯呀!!~`琴晚12點9訓.今朝9點9起身.番教會擘餅.今日我地家族好多哥哥姐姐去哂CAMP.我地家族得番好少人係到.擘餅之後.休息左一陣.之後又去第二個聚會.1點3就去食飯.買野番教會食.之後打左陣TABLETENNIS.3點就去打波啦!!~`今日我好準呀!!~`基本上好少唔入!!~``好開心呀!!~`打左好耐呀!!~`打到6點8先番屋企!!~`番到屋企都7點啦!!~`之後沖涼!!~`同左陣紙皮傾計!!~`係WO!!~`中秋節快樂呀!!!~``聽日有得放假.好開心呀!!!~~`感謝主祝福左今日喔!!!~`>.<~~~`

每份禮物籌劃過 全配合你星座
明年惟求能突破 只清唱半段情歌
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|