今日係星期四.琴晚12點訓.今朝7點2起身.一起身好暈呀!!~`因為唔夠訓.所以好暈!!~`隻左耳又唔知做咩喎~`之後番學.番到學校訓左陣.L.S2做報告.我果組唔洗住呀!!~`講番D極端天氣警告!!~`英文堂教番d野。食飯時候。食完就去左打波!!∼‵好開心呀!!∼‵好好笑呀!!∼中文堂。本身今日要背默既!∼‵但係d同學話唔係。最抵死個miss又唔記得喎∼‵所以聽日先默!!∼‵放左學打左陣波!!∼‵今日打得既好呀!!∼‵之後番教會。終於有時間靜落黎親近主啦!!∼‵好舒服呀!!∼‵之後係教會做功課。d哥哥姐姐教我地做呀!!∼7點1先番屋企。沖涼!!∼琴晚bbq隻腳傷左呀!!∼希望主祝福我啦!!∼感謝主祝福左今日唷!!∼‵>。<∼∼‵

送我回家的路上 你曾默默不說話
我努力講 冷的笑話
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|