琴晚又出左街食飯啦!!~`食燒雞.一個雜菜煲.一個香蝦骨..好飽飽唷!!~``9點半番到屋企.之後傾計!!~~`哈哈..好開心唷!!~``12點訓!!~`.今朝9點10起身.之後係屋企食埋野先出門口!!~~`10點7番到教會.擘餅.之後休息左陣.又第二個聚會.今日講第五個時代.律法時代!!~`明左好多野唷!!~``我地一定要對神有信心!!~``之後去左食飯.餓死啦!!~~`去左買飯盒食.16蚊!!~`攞番上教會食!!~`之後打左陣TABLETEENIS.3點鐘去打波唷!!!~`今日打得都既好.都OK準!!~`打到6點2就番左屋企!!~`6點7番到.沖涼.等左一陣先有得用電腦.今晚有神探伽利略呀!!~`好緊張呀!!~~`感謝主祝福左今日唷!!!~~``

願你記住 結束感情沒有罪
變心不是你不對
假使背著良心一起太傻女
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|