今日係星期三.琴晚12點訓.今朝7點3起身.今日番學都ok涼唷!!``既舒服呀!!``今日班主任堂.講番d成長課!!~`今日L.S.1堂有兩堂.第一堂黎測驗.我識唷!!``第二堂做戲!!``老師揀左最好果兩組黎做戲!!~`竟然揀左我果組唷!!!~`哈哈!!``四大名捕!!``同學聽到都覺得好好笑!!``老師送左粒係日本買既糖比我地食.好好食唷!!``美術堂係到做姓氏.做完POZ上黎先!!``食飯.今日食左雞排腸仔飯唷!!~`好好食唷!!~`之後去左睇波.英文堂派番UNIT TEST.成績都唔錯唷!!``4點半放.番到補習社.溫L.S.2同中文.6點2就走啦!!~`番到屋企6點半.沖涼.食野.咁又過左一日啦!!~`感謝主祝福左今日唷!!``>.<~~`

誰說我放不下 誰說不能娶月亮
雖然有時候還是會想他
對的人卻在另一個方向
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|