今日係星期一.琴晚11點9訓.今朝7點4先起身!!~`之後番學.今日唔係太涼呀!!~``今日又有學校陸運會呀!!~`哈哈!!~`我都係11月尾先有!!~`今日L.S.2同我地溫書.係第三堂已經開始肚餓啦!!~`諗住小息去買野食.點知阿sir遲左兩個未先放.得番1個未小休!!~`英文堂就做LISTENING.係到教我地做listening要睇d咩呀!!`食飯.今日去食車仔麵!!~`都唔係好飽咋!!~`之後去左睇波!!~`之後去買珍寶珠食唷!!~`好耐冇食過啦!!~`好好食唷!!``倫宗堂比我地睇野!!~`中文堂就幫我地溫書唷!!``就黎測驗啦!!~真係好煩唷!!~`希望主會祝福我啦!!``4點半放學.之後補習.今日溫中史呀!!~`因為聽日測呀!!``6點5放.番到屋企.沖涼.食野!!~`我番到屋企.聽d屋企人講樓下有人死左!!``好似話吊住左!!~`諗住都驚!!~`好彩我冇行正門路番屋企姐!!~`我行左後門番!!~``感謝主祝福左今日唷!!~`>.<

誰說我未長大 誰說我不夠堅強
就算受了傷 也不會害怕
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|