今日係星期一.琴晚睇完神探伽利略.11點半訓先訓.但係訓唔著.12點3先訓到.今朝6點7起身.超攰呀!!~`去左同一個好耐都冇黎既哥哥親近主.今日特別舒服唷!!~`之後番學.電腦堂.一路上堂.一陣又上下網咁!!~`音樂堂.今日終於測驗啦!!~`測果d全部都係兩個人一齊測!!~`好彩仲未到我唷!!~`L.S.1.寫話劇!!~`4個人一組.講番漢人係元朝既高壓統治係點樣.做出反對!!~~`我地用左四大名捕.我係無情唷!!~`哈哈!!~`今日食飯.食得都OK飽唷!!~`之後去左卜場!!``I.S堂幫我地做番D實驗.因為測驗要做實驗唷!!~`4點半放學.之後番補習.今日做左1入英卷同兩份數卷!!~`6點7先走!!~`番到屋企.沖涼.食野!!~~`感謝主祝福左今日唷!!!``>.<~~`

你說我還會遇到 更好的男孩
你說還是朋友太老牌 該分開就分開
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|