今日係星期三.琴晚11點9訓.都訓得既好唷!!~`今朝7點3起身.番學果陣都既涼下唷!!~`番到學校.休息左一陣.就上堂啦!!~`L.S.2教左D新野.有D唔明!!~`今日英文堂..我地去左第二個房到上.果個老師係外籍老師!!~`數學堂今日測驗呀!!~`有一題唔知岩定錯..我冇溫書!!~`體育堂.今日要做掌上壓..一分鐘.我做左52下!!~`之後又要上去跑圈..又曬又熱!!~`跑得超辛苦..差D死!!~``之後先有得打波!!~``今日射波好準唷!!~`玩左一陣就落堂啦!!~`食飯.食左豬排火腿飯!!~~`又加飯啦!!~`$17!!~`今日冇打波.真係超攰呀!!~`係到行黎行去!!~`I.S堂又做實驗.我寧願做實驗都唔教書唷!!~~``做做下..無啦啦有D"鈴鈴鈴鈴鈴"聲.我地就跑左出去!!~`原來係阿SIR整出黎既..係無疑火警!!~`之後繼續做!!~~``今日4點半先放學.補習..背左2頁中史!!~`之後仗大左一份超份既英文..做唔哂.做左3分2就走啦!!~~6點8先走!!~`今日真係超攰呀!!~`番到屋企都6點10!!~`沖涼.食野!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`我諗我今晚一定好好訓!!~~~>.<~~~`

麻痹地 忘記背影多明媚
相戀告別全因不想再自欺
想我 寬恕 傻話 心會 更改 無它
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|