今日係星期一.要番學啦!!~`琴晚11點半訓.今朝7點2起身!!~`今日好涼呀!!~~超多風.但係我一行到去樓下.就落雨啦!!~`又要開姐.番到學校!!~`先知道今日有講座.係第二第三堂!!~`係一個反黑講座!!!~``係禮堂到聽!!~`講番d黑社會果d.比一段野我地睇.都唔知睇左幾多次啦!!~`英文堂測驗.好難唷!!~`食飯.去左食飯.雞比飯唷!!~`好好食呀!!~~`中文堂做聆聽.做功課.由今日開始要4點4先放得.因為係測驗前兩個星期.中一中二都要留係學校到.但係只有我地班放4點半.因為我地班冇交功課好嚴重.所以老師要我地4點4之後繼續留係學校.我都未試過冇交功課.都要係到留.好慘唷!!~`4點半先放我地!!~`番補習.4點8番到去.係到背中史.之後做左一份數卷!!~~6點8先走得.番到屋企.沖涼.食野!!~`感謝主祝福左今日唷!!~~`>.<~~`

願我記住 眼睛不能沒眼淚
只因沙石要洗去
真心愛人無非想她有人可 登對
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|