今日係星期二.唔洗番學唷!!~`重陽節!!~``今晚睇四大名捕.好好睇唷.之後係到溫書!!~`溫英文默書!!~`1點8先訓.今朝9點3起身.梳洗.之後食左少少野就出門口啦!!~`搭小巴去黃大仙.等d弟兄姊妹唷!!~`去到既時候一個都未到.等等下全部都黎哂啦!!~~`搭89m去馬鞍山.去到.d風好涼呀.好舒服!!~~之後我地揾位親近主!!~`今日我地睇五餅二魚唷!!~``你尼段聖經我都明白左好多野.之後相交.我地就走啦!!~`有一個姐姐帶我地走唷!!~`我地搭番89m番黎.去左飲茶!!~`之後約左d fd去街.6點9先番到屋企.今日好開心唷!!~`感謝主祝福左今日唷!!~``>.<~~``

不近不遠走再誰身邊 我想我適應了一切 這一切沒你的世界
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|