今日係星期一.琴晚12點訓.今朝9點3起身.之後上網揾一d報告既資料!!!~之後就換衫.去打波啦!!~`我地打羽毛球唷!!~`卜左3個場3個鐘唷!!~`同d同班同學打!!~`好好玩呀!!~`打打下又去左打籃球!!~`好好玩呀!!~`今日籃球射波好準呀!!~`打到2點.之後買大家樂番屋企食唷!!~`一路睇柯南.一路食!~~~`3點9就走啦!!~`去補習.今日係到背中史.我地有9頁未背呀!!~`背到死死下!!~`超難背呀!!~~`今日只係背左4頁!!~`6點1就走啦!!~`番到屋企.食野.聽日放假呀!!~`感謝主祝福左今日唷!!!~``

不知不覺又過了幾天 我想我習慣了忽略 去忽略沒你的時間
不近不遠走在誰身邊 我想我適應了一切 這一切沒你的世界
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|