今日係星期二。琴晚11點11先訓。今朝7點3起身。都訓得既好呀!!∼‵今日一落到樓下。都既好風呀!!∼既舒服唷!!∼‵今日電腦堂一有時間就上qooza。哈哈!!∼老師又唔知喎∼‵音樂堂又唱d難聽既歌喎∼果首難聽既歌係下次測驗唱呀!!∼果果都要唱果首!!∼o左!!∼數學堂派番上次測驗卷。攞78分。都ok啦!!∼‵最高分果個同學好似話84分!!∼‵英文堂默書唷!!∼‵聽唔明老師講咩。錯左一個(我估)!!∼今日放左學之後我要去籃球會會員大會。講番今年做咩呀。邊個係會長等等。之後番補習。今日係補習社默書。同做左一份超多張既數卷。數卷既內容係因式分解。。我o左。我都未學。初初真係唔係既明。但係慢慢就識啦!!∼‵依家就覺得好易啦!!∼哈哈!!∼6點9先放補習。7點番到屋企。沖涼!!∼‵聽日去bbq唷!!∼希望主祝福聽日既天氣。感謝主祝福左今日唷!!∼‵>。<∼∼‵

當你淡出 心被空出 都不算數
愛的單數剩除不盡的孤獨
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|