今日係星期五.琴晚11點9訓.今朝6點9起身.之後去左同一個哥哥親近主.好舒服唷!!~`番學.今日係學生會選舉.係早會到話2.3堂落去禮堂.之後校長就話.你地會唔會支持佢地呀?之後佢又話.你地唔洗答我嫁!!~`校長真係搞笑.問人之後又話唔洗答佢!!~`哈哈!!~`2.3堂本身係中文同音樂堂.算啦!!~`我最後都有支持學生會!!~`數學堂比番上次測驗卷我地.我攞99分.本身100嫁!!~`但係唔知佢減我d咩!!~`我poz出黎比你地睇下!!~`食飯.去左食麵.之後打波.今日打既好呀!!~`英文堂係到讀story!!~`i.s堂做實驗!!~`好好玩唷!!~`依家既鍾意i.s!!~`放左學之後就補習.番到去.做功課.背中史!!~`超難背呀!!~`今日背左3頁!!~`6點2先番屋企.番到屋企都6點半啦!!~`食野.沖涼!!~``一陣出街食飯唷!!`好似話去西貢喎~~`感謝主祝福左今日呀!!~~`>.<~~~~

是有所謂或無所謂也不能改變
原來是我 在愛上妳的那瞬間 就困在圍牆裡面
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|