今日係星期五.番埋今日就放假啦!!~`琴晚11點3囉!!~`因為今朝要早起身呀!!~`今朝6點9起身.今日既天氣好涼.但係落雨呀!!~`行行下番學落雨!!~`今日去親近主.但係個哥哥冇黎.所以番左學校.射左陣波!!~`之後上堂啦!!~`中史堂教左超多野呀!!~`我都唔知背唔背得到!!~`今日去食飯.食車仔麵.但係超多人去呀!!~`因為有學校去陸運會.我地要等左一陣先有得食.食完就去左打波!!~~`今日都打得ok呀!!~`數學堂教埋d無聊野!!~`中文堂默書.唔知點呢?英文堂教左好多野.依家對英文既興趣增加左唷!!~`今日d功課超多呀!!~~`可能我連放四日假.所以比多d啦!!~`放左學仲要係學校留到4點2先走得!!~`之後番補習.係補習社到做功課.做左好耐呀!!~`好似愈做愈多咁!!~`哈哈!!~`然後做左一份數.就走啦!!~`6點半走.番到屋企都6點9啦!!~~`沖涼.食野.好開心呀.我每星期都係到等星期五.今日終於係啦!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`

雨都停了 天都亮了 我們還不懂
這愛情路究竟帶我們到甚麼地方
是要持續仍舊珍惜 還是回到原地
如今此刻的我的确是有一點疲倦
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|