今日係星期日。琴晚12點訓唷!!∼‵今朝9點起身。今日我地去牛頭角教會擘餅唷!!∼‵我地約左一個弟兄行去黃大仙地鐵站。行去果陣已經落緊雨啦!!∼‵之後係地鐵站等多一個弟兄。我地就去啦!!∼‵去到。要行5分鐘。行行下又落超大雨喎。有姐都冇用呀!!∼‵全身濕哂。去到。我都係第一次去牛頭角教會咋!!∼‵果到大我地新蒲崗好多。佢有好多層!!∼‵去到擘餅。今日心靈都OK唷!!∼‵佢地好歡迎我地唷!!∼‵11點7完。之後休息左一陣。11點9去第二個聚會。聚到1點4到。知左好多野唷!!∼‵好肚餓。搭番巴士番新蒲崗。食野。去左飲茶。飲完之後番係教會。相交下尼排心靈係點呀?睇聖經有冇D心刻既地方呀!!∼‵傾完就去左打波啦!!∼‵果天超黑。但係我地祈禱。打波既時候都冇咩落雨唷!!‵感謝主唷!!∼‵6點鐘打完。想番屋企既時候。超大雨唷。係到避雨。6點半先走。但係都係超大雨唷!!∼‵番到屋企都6點9。沖涼。今日都好開心呀!!∼‵同弟兄姊妹過左一日啦!!∼‵感謝主祝福左今日呀!!∼‵

離去吧 忘記永久這童話
想找快樂何不飛奔抱住他
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|