今日係星期六.琴晚開心唷!!~`琴晚12點訓.今朝8點起身.但係問左小學老師.唔洗番去教波.之後就打電話比D學生.同佢地講唔洗番.之後訓唔著.上網揾D野!!~`之後食野.睇下電視.睇到12點到就去出啦!!~`去左同屋企人飲茶.飲到1點10就番教會!!~`番到去同D弟兄一齊係到唱詩歌.之後玩左一陣遊戲.就聚會啦!!~`今日教點樣係唱詩歌入面親近主.個心好舒服唷!!!~`之4係教會玩左一陣遊戲.就去打波囉!!~`今日有波衫攞啦!!~`既靚唷!!~~`下次影比大家睇!!~`打波.個場超濕.好難打唷!!!~~`都有入波.今日都既準呀!!~~`7點2就番屋企啦!!~`番到屋企7點4.沖涼!!~``感謝主祝福左今日唷!!!~`>.<~~~`

微笑吧 容我把天真留下
相機證明曾經欣賞過大家
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|