今日係星期二.琴晚11點半訓.琴晚終於冇開冷氣訓啦!!~都訓得好好!!~`今朝7點4起身.番學.今日都好涼呀!!~`今日L.S.1堂.只係教左三頁咋!!~`真係好好彩呀!!`~`番到補習唔洗背咁多啦!!~`美術堂.係到整自己既姓氏!!!~`之後食飯啦!!~~`今日去左食車仔麵.有一個FD請我地食唷!!~~`今日唔洗比錢食飯唷!!~``好開心呀!!~~`之後去左打波!!~``好好笑呀!!~`中文堂派番D作文.又要做D寫字比賽.英文堂又要做!!~``4點半先放呀!!~`番補習.今日做左一份英.一份數.背左一頁中史!!~`6點8先放呀!!~`番到屋企沖涼.食野!!!~`感謝主祝福左今日唷!!~~`

明智地 無意對傷感回避
犧牲我後才知心中有慈悲
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|