今日係星期五.琴晚12點訓.今朝7點5先起身!!~`之後番學!!`今日都ok涼啦!!~`番到學校.係到溫音樂.今日輪到我唱啦!!``第一堂就係音樂堂!!``我阿哥考完就到我考!!~`我同一個fd合唱唷!!~`都ok吧!!``仲有改善既地方!!~`英文堂教書.分三組答問題!!`最少分果組就要同miss食飯唷!`~`個個都唔想同佢食唷!!``哈哈!!``最後好彩我個組嬴最少分果組一分!!~`哈哈!!~之後食飯.今日食吉列豬排蛋烏冬!!~`19$!!~好好食唷!!``之後番左學校玩中國象棋!!~`今日數學有連堂!!~`好悶呀!!~`第一堂比我地睇教育電視!!~`第三灶就教書.教果d我都識哂!!~我就係到做功課!!~`果阿sir都唔埋!!``今日4點4放學!!~`之後番屋企.落左車行番屋企既時候.見到我老豆!!~`一齊行番屋企!!``之後換衫!!`去剪頭髮!!~唉~`唔開心唷!!~`去到等左一陣!```就剪啦!!~`今次唔係剪得好短!!~仲長唷!!~`好過以前好多唷!~~`真係感謝主呀!!``之後搭的士番屋企.本身番屋企應該16$.但係果個司機唔識路~~`行左成個大圈!!~`番到屋企要比20.2呀!!~`番到屋企都6點11啦!!~`沖涼!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`終於放假啦!!~`今日四大名捕好緊張呀!!~`>.<~~```

逐晚倒數 為見您準備
願您快點 又與我一起
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|