今日係星期日.琴晚12點訓.今朝9點就起左身啦!!~`比我舅父嘈醒左!!~之後就冇訓過啦!!~`番教會.擘餅!!``之後就休息左一陣.去左買少少野食.之後又聚會啦!!~`今日比我地睇dvd!!~`講番我地教會係溫哥華既一個哥哥!~~`佢好勁嫁!!~`睇完我都明白左主好多野!~``原來主可以同我地超近超近!!``之後禁食祈禱.為自己既心靈呀.各家族.11月14同12月14既福音聚會等等各方面祈禱!!~`其實我都要揾福音對象!!`希望可以帶多d同學.朋友.屋企人番教會啦!!``2點9先有野食!!~`之後食完.係教會休息左一陣.3點7就走啦!!~`去左東頭村打波!!``d哥哥姐姐要相聚!!~`所以我地係攞場!!~`打打下佢地就黎啦!!~`我地首先打4打4先!!~`今日打得都既好呀!!~`之後就打全場!!~`之後我地就係到練習同學野!!~`6點7就走啦!!~`番到屋企6點10.沖涼!!~`星期二就開始測驗啦!!~`測到星期五!!~`希望會攞到好好既成績啦!!~`感謝主祝福左今日唷!!~``>.<~~`

是太想念您 超過了預期
只想可擁著您 然後吻您
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|