今日係星期三.琴晚12點訓.今朝7點3起身.之後番學.番到學校.溫I.S.今日有成長課呀!!``今日玩左一個遊戲.揾一個同學唔準講野.用佢既身體語言話比大家聽佢做緊咩情緒!!~`好難估呀!!`L.S.1堂有一個實習MISS黎教我地唷.而本身教我地果個MISS就黎左睇我地!!``依家開始教中世紀啦!!~`既得意呀!!``數學堂.派MC題.成績好好唷!!~`100分呀!!`全班仲有3個100分!!~ART堂就比我地睇關於紋章既野!!``叫我地做屬於自己既紋章!!~`番屋企揾資料!!~`食飯.今日食車仔麵!!~`之後去左打波.打左場3打3.之後ONE ON ONE!!``好好玩呀!!``中文堂又係果個實習老師教我地唷!!~`放左學.留左係班房測I.S卷.都OK呀!!~`之後諗住番補習.之後同我地一齊補習果個話星期五先補!!~`所以冇去補.去左打波!!~`好好玩呀!!~`番到屋企5點8.沖涼.食野唷!!~`聽日有PE堂呀!!~希望唔好落雨啦!!~~感謝主祝福左今日唷!!~``>.<~~`

有一座秘密的基地 在這裡不需要言語
那些不好對別人說的事情 我為你搞定
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|