今日係星期六.琴晚11點半訓唷!!~`今朝6點7起左身.睇下果天.好黑呀!!~之後再訓.訓到8點.起身.有得去教波.番到去教波.首先教女仔.之後教男仔.同男仔比賽既時候.比一個人整我背脊.傷左呀!!`好痛呀!!~`之後番左屋企沖涼.1點3就走.番教會.之後同弟兄姊妹一齊食野!!`好開心唷.之後番教會.今日擘餅聚會唷.因為聽日去旅行.所以今日擘餅.今日好感受到主既愛唷.深深比主感動!!~`5點3完.之後我地執聽日去旅行既野.之後我地傾遊戲.聽日我同阿哥貼一個弟兄.一個姊妹帶遊戲唷!!``希望主祝福聽日天氣.聽日BBQ既時間同玩遊戲既時間.之後番屋企啦!!~`今日冇打波唷!!``感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~`

不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨
我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|