今日係星期五.琴晚12點訓.今朝7點4起身.之後就番學啦!!``今日又有學校陸運啦!!~`番到學校.溫書囉!!~今日測數學喔!!~`之後落去早會.之後番上去!!~`miss比左10分鐘我地溫.之後就測啦!!~`都唔算難呀!!``我只係唔識一題.英文題呀!!~`我都唔知要測英文.所以冇溫.果條5分呀!!~`之後再測mc題.超易唷!!``冇唔識呀!!~`之後有一個小息.之後我地班要去測I.S實驗試.兩個兩個去考.好難呀!!~`我諗都唔會高分呀!!~`之後諗住去打兵兵波!!~`點算冇位唷!!~`所以冇打.去左買野食.就番屋企啦!!~`番到屋企.睇楚漢驕雄呀!!~``好好睇呀!!``好難張唷!!~`之後出左去飲茶.之後番左屋企.睇下罵澀會.之後叫KFC食呀!!~`好好食呀!!``之後表哥黎左啦!!~`佢同我地電負離子呀!!``依家D頭髮好直唷!!~`哈哈!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~``

我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問
我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|