今日係星期二.琴晚12點.今朝7點3起身!!``之後係屋企溫左陣書.然後番學啦!!~`一番到學.立刻溫書!!~`係到溫中文同電腦.好多野要溫呀!!``溫左5分鐘.又要落操場早會喎!!~`今日早會只係唸左篇天主經.之後就上番去啦!!``真係o左!!~`之後上番課室.溫書.溫左一陣.就開始測驗啦!!``首先測中文先.測測下.先知超難唷!!~`測完之後.果果都話難!!~`o左呀!!``之後比左d時間我地溫電腦!!~``之後就測啦!!``都ok啦!!``放左學去左買野食!!``之後就買屋企啦!!~`係屋企休息下.睇下電視~~之後就出去飲茶!!~`飲完先2點.就番左補習社.同MISS傾下計.就開始溫書啦.溫英文唷!!``溫左好耐.阿SIR比左D練習我做.6點2先走得.番到屋企.沖涼.睇網球王子!!~`今晚又要溫書囉!!~`感謝主祝福左今日呀!!~`>.<~~``

你說我還只是女生 不懂愛的沉悶
輕輕擦去我的淚痕
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|