今日係星期三.琴晚12點訓.今朝7點4起身.之後趕住番學.番到學校.溫英文.係咁溫.溫到阿媽都唔認得呀!!~`之後又要落去早會.今日唸左篇聖母經.就上番去啦之後miss比多10分鐘我地溫.之後就開始測驗啦!!~`今次既英文易左唷!!~~`感謝主呀.之後測完就走得啦.今日就係測一科.之後去左買野食..之後搭地鐵番屋企.番到屋企.係到休息呀.聽下歌.之後1點4就出門口.去食野.今日食麵唷!!~`唔飲茶呀!!~`哈哈.之後番左補習.2點1番到.之後係到溫書.溫溫下MISS就番啦!!~`佢講左好多野比我地聽唷!!``同我地問書.6點2先番屋企.之後沖涼.食野.感謝主祝福左今日唷!!!~`>.<~~`

是你成熟的象徵
你說你只會愛女人 還接著笑我笨
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|