今日係星期一.琴晚12點訓.神探伽利略.真係好好睇唷!!~`琴晚訓得唔係既好!!~`琴日係好攰.但係訓唔著!!``好耐先訓得到!!~`今日都ok精神啦!!~`第一堂.中文.係到做工作紙.又做聆聽!!~`數學比功課我地做唷!!~`都測驗啦!!~`仲比功課!!``通識二.派番上次既測驗.我攞20/20唷!!``哈哈!!``好開心唷!!~`I.S比左一段黔1我地睇.講話地球一億年後會變成點!!~`好多好大隻既野!!~`睇左都食唔到飯呀!!~`今日去食車仔麵唷!!~`之後買左枝珍寶珠食!!~`倫宗堂.測驗唷!!~唔知攞幾多分呢?英文堂.出去黑板默書.唔識既抄100次!!~`好彩我識姐!!~`之後問書.又分番三組.邊組最低分又要同MISS食飯.我果組係中段第一.多其他組5.6分.之後有一個FD話.我地多分.幫下你地!!~`之後比MISS聽到.我地果組比佢減左5分!!~`變成最低分.之後係最後一題.好彩我地答到.第3變第2.唔洗同MISS食飯.面今次要同MISS食飯係第一組.上次又係佢地要同MISS食飯呀!!``哈哈!!`今日放3點半唷!!``之後番補習.今日補中文.6點1先番屋企.沖涼.食野.依家要溫書啦.好難溫呀!!~`希望主祝福我啦!!``感謝主祝福左今日呀!!~``

輕輕在我臉上一吻
是你對我的負責
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|