今日係星期四.琴晚12點先訓.今朝7點4先起身.番學既途中.又見到有學校陸運會啦!!~`我11月未先陸運會呀!!~``番到學校.L.S.2教點樣先可以點樣先令全球唔再增溫!!~`英國堂.今日係speaking堂!!``外籍老師教唷!!~`數學教新野唷!!``p.e彭.今日做sit up.做1分鐘.我做到52下!!~`之後打波.打1孑1.阿sir叫我地收番d波!!~佢教我地打欖球!!~`都係第一次玩咋.超好玩呀!!~`又可以欖著人.推佢呀.都冇事!!~`我地11比10嬴左!!~`之後食飯.今日食雞排火腿飯.食得好飽唷.好好味呀!!~``之後番左學校玩智慧珠!!``中文堂.冇咩野教.I.S堂做實驗!!``放左學.去教會.番到去.彈下結仔.小組就開始啦!!~`小組之後.又係到彈.6點8先走.番到屋企.沖涼!!~`感謝主祝福左今日唷!!~~`>.<~~`

有一座秘密的基地 在這裡有歡笑陪你
就算外星人攻擊也不會離去
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|