今日係星期五.琴晚12點訓.今朝7點3起身.番學.今日又有學校陸運啦!!``11月超多學校陸運唷!!~番到學校.早會.之後音樂堂.考埋昱後一個.考完啦.教左首新歌.都既難唱下.高音超高呀!!``普通話堂.因為本書教萬聖節.所以問我地有冇鬼故講.我地又熄哂燈.落哂簾.祚個課室都黑哂.有兩個同學出左黎講鬼故.但係都唔驚既!!~`中文堂比番d分我地睇.卷一本身唔合格.之後加左好多野.我合格呀!!``好開心呀!!``英文堂教書.答唔到miss問題既就要同佢食飯唷!!~`食飯.今日食車仔麵呀!!~`之後去左打波.one on one.我連嬴6場唷!!‵數學堂教左好多新野唷!!‵電腦堂。教excel。有同學用excel黎打粗口。比老師見到。扣左佢三分!∼放左學。番補習。今日做左一入數。同改左一份英卷!!∼番到屋企。沖涼。食野。一陣溫默書唷!!∼感謝望祝福左今日唷!!∼>。<∼‵

輕輕的留下一吻 是你對我的負責
你說我還只是女生 不懂愛的沉悶
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|